MedWatch

Widex-direktør: Oprustning på marketing er nødvendig

For høreapparatsvirksomheder er det altafgørende konstant at kunne præsentere nye produkter og nye platforme, men hvis ikke man formår at sælge og markedsføre sine produkter, er man lige vidt. For at gøre sig klar til kommende lanceringer, har Widex derfor oprustet på sine salgs- og marketingsaktiviteter.

Foto: Albert Rønning-Andersson

NÜRNBERG

Det går stærk i høreapparatsbranchen – stærkere end nogensinde. Teknologien udvikler sig, den ene produktlancering afløser den anden, og kunderne stiller stadig større krav til brugervenlighed, design og effekt. Der innoveres derfor som aldrig før, og konkurrencen er skarpere end længe set.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Analytikere ser købere til GN men tvivler på et salg

Med en lav værdiansættelse, en høj strukturel værdi og ingen dominerende aktionærer giver det god mening, hvis internationale kapitalfonde og industrielle spillere lige nu lurer på at købe høre- og lydkoncernen GN Store Nord, mener to analytikere, men om det reelt kommer til at ske, tvivler de dog på.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier