Udenlandske aftaler løfter dansk sundheds-app

En hastig udvikling i danske Monsensos første kommercielle leveår har betydet en række nye kunder og projekter i både Danmark og udlandet. Derfor forventer man markant forbedrede resultater i 2016.
Foto: Monsenso PR
Foto: Monsenso PR

App-udvikleren Monsenso har været igennem en rivende udvikling i 2015, som var selskabets første kommercielle år. Fra at starte med to projekt-aftaler i 2015, har man nu i 2016 opgraderet til syv, herunder to i udlandet, og det er en udvikling, som direktør Thomas Lethenborg er ivrig efter at fortsætte.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også