Medicoselskab har fundet den hellige salgsgral

Det danske medicoselskab OneMed fortsætter med at stige i et presset marked. Det handler om at tilpasse sig og tale med kunden frem for at sætte sig hen i hjørnet og klage over vilkårene, lyder det fra direktør Morten Nielsen. 
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Det er ikke mere end et par år siden, at det danske medicoselskab OneMed lå og boksede med en rød bundlinje, men kurven knækkede i 2014, og siden har den fortsat den positive udvikling. Det viser det netop fremlagte årsregnskab for 2015.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også