GN-topchef vil kopiere succes til flere markeder

GN Resounds vækstlokomotiv skal fortsætte langt ind i 2016, hvor man forventer at vokse dobbelt så meget som markedet. Det skal ske ved at kopiere succesen fra blandt andet USA og Tyskland og overføre den til de markeder, der halter efter, lyder det fra GN Resounds topchef, Anders Hedegaard. "Vi skal tage nogle risici."
Foto: GN Resound, PR
Foto: GN Resound, PR

Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen, hvis den allerede er opfundet. Derfor vil GN Resounds topchef, Anders Hedegaard, også "kopiere" succesen fra de lande, hvor man i 2015 har oplevet høje vækstrater og overføre dem til de lande, der stadig halter bagefter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også