MedWatch

Widex-topchef spejder mod nye salgskanaler

Hos det danske høreapparatselskab Widex går man gerne ind i alternative salgskanaler. Hvis man ikke er åben overfor, hvordan markedet udvikler sig, kommer man til at tabe, lyder det fra Widex’ topchef, Jørgen Jensen.

NÜRNBERG

Det er ikke til at komme uden om danske Widex på dette års høreapparatkongres Europäische Union der Hörgeräteakustiker, EUHA 2015, der bliver holdt i Nürnberg og løber frem til fredag. Både i forhold til volumen, men også i forhold til nyheder. Ikke nok med, at Widex har en af de største og mest iøjnefaldende stande på messen, så brugte det danske selskab også messens første dag til at lancere selskabets nye produktlinje Unique og den trådløse COM-dex til at kommunikere med mobiltelefoner via en app.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier