Hedegaard: Produkt og strategi har båret frugt

GN ReSounds chef Anders Hedegaard understreger væsentligheden af både produkt og strategi på afgørende amerikansk marked for udviklingen i 2014. En udvikling, der i 2015 skal forstærkes af ny produktfamilie.
Foto: GN Resound, PR
Foto: GN Resound, PR

Det er en optimistisk topchef for høreapparatselskabet GN ReSound, MedWatch fanger onsdag morgen. Her har Anders Hedegaard og resten af ledelsen nemlig præsenteret et årsregnskab, der med en tand overgik selskabets egne forventninger og samtidig kunne melde om lanceringen af en ny generation af produktplatformen Linx.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også