Dansk selskab taber vækstmomentum

Stort indkøb sætter sit præg på produktionsomkostninger hos danske SmartPractice, der ikke kunne matche den vækst, de leverede i sidste regnskabsår.
Foto: HAGE TOKE
Foto: HAGE TOKE

Det danske selskab SmartPractice, der producerer og sælger TRUE Test, kunne ikke gentage den vækst, de leverede sidste år, men det havde de heller ikke forventet. Selskabet, hvis øgede produktionsomkostninger tager en stor bid af den øgede omsætning, har sat ekspansionsplanerne i Mellemøsten på pause.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også