Sydbank: Sonova bedst til branding

"Hear the World", non-profit organisationen fra Sonova, har nu over 70 kendte ambasadører, der kobles sammen med virksomheden. Modsat tidligere begynder det måske at kaste noget af sig.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Tiden er inde til større fokus på markedsføring af høreapparater over for slutbrugerne – også her har den globale høreapparatbranches aktuelle frontløber, Sonova fra Schweiz et forespring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også