Medico-startup vil erobre Indien og Kenya med frisk kapital

Det unge danske medicoselskab Braincapture, der vil sikre billige epilepsi-diagnoser i lav- og mellemindkomstlande, vil sælge for 350 mio. kr. inden for fem år.

Medicoselskabet Braincapture, der med en bluetooth-hjelm og en app vil diagnosticere epilepsi på en billig måde, uden at det kræver en neurologs tilstedeværelse, sigter efter et salg på over 350 mio. kr. inden for fem år. Selskabet har i første omgang opmærksomheden rettet mod det indiske og kenyanske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også