Strategiskift skal give Demant australsk succes

Hørekoncernen Demant har ændret sin tilgang til det australske detailmarked, der har voldt selskabet kvaler. Nu er udviklingen vendt til det bedre og forventningen til fremtiden det samme. ”Det fylder meget i vores bøger, når Australien klarer sig godt,” lyder det fra den adm. direktør.
Søren Nielsen, adm. direktør, Demant | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup / Ritzau Scanpix
Søren Nielsen, adm. direktør, Demant | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup / Ritzau Scanpix

En anderledes lovgivning, forbud mod reklamer, og regler der giver ret til gratis at få billige høreapparater, har gennem årene gjort det australske detail-marked til en notorisk svær nød at knække for den danske høregigant Demant.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også