Coloplast lancerer stomiposer til børn og babyer – forsvarer sig mod rivalers angreb

Coloplast sender nye stomiposer til børn og babyer på markedet og lukker dermed et hul i produktporteføljen, som konkurrenterne har udnyttet til at tale selskabet ned foran storkunder i USA.
Rasmus Hannemann, direktør for global markedsføring i Coloplast. | Foto: Coloplast / PR
Rasmus Hannemann, direktør for global markedsføring i Coloplast. | Foto: Coloplast / PR

Medicoselskabet Coloplast lancerer nu to nye stomiposer skræddersyet til børn og babyer, som skal lukke munden på en række konkurrenter og skaffe nye storkunder i USA.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også