MedWatch

Coloplast lancerer stomiposer til børn og babyer – forsvarer sig mod rivalers angreb

Coloplast sender nye stomiposer til børn og babyer på markedet og lukker dermed et hul i produktporteføljen, som konkurrenterne har udnyttet til at tale selskabet ned foran storkunder i USA.

Rasmus Hannemann, direktør for global markedsføring i Coloplast. | Foto: Coloplast / PR

Medicoselskabet Coloplast lancerer nu to nye stomiposer skræddersyet til børn og babyer, som skal lukke munden på en række konkurrenter og skaffe nye storkunder i USA.

De to nye stomiposer – Sensura Mio Kids og Sensura Mio Baby – bliver ikke storsællerter, men til gengæld lukker de en åben flanke, som Coloplasts konkurrenter har angrebet i deres salgstaler foran de amerikanske hospitaler og indkøbsorganisationer, som Coloplast gerne vil have på kundelisten.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Headhunter: Afgående Leo-boss var et flop

Det var et fejlskud at ansætte Catherine Mazzacco som adm. direktør for Leo Pharma, vurderer headhunter, der ser afgangen som et naturligt skridt forud for børsnoteringen af Leo Pharma. Til at styre den proces i mål vil bestyrelsen efter alt at dømme skulle til udlandet for at finde den rette profil, lyder det videre.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier