GN-boss om selskabets to topprodukter: Kannibalisering kan ikke undgås

GN Hearing har indenfor en kort periode lanceret to topprodukter med ambition om, at de skal sameksistere og komplimentere hinanden. Men efter godt syv måneder i handlen kan selskabets nye topchef konstatere, at de alligevel æder af hinandens markeder.
Jacob Gudbrand, adm. direktør i GN Hearing, har onsdag morgen fremlagt regnskabstal for de første tre måneder af 2019. | Foto: PR, GN Hearing
Jacob Gudbrand, adm. direktør i GN Hearing, har onsdag morgen fremlagt regnskabstal for de første tre måneder af 2019. | Foto: PR, GN Hearing

Det kom som en overraskelse for de fleste, da GN Hearing i august sidste år kunne fortælle, at høreapparatskoncernen stod klar med et helt nyt høreapparat, der placerer sig i kategorien blandt de allerdyreste i high end-segmentet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også