Dansk topchef i USA vil disrupte markedet for høreapparater

Christian Gormsen står i spidsen for en amerikansk startup, der med prominente investorer i ryggen, 135 millioner rejste dollar, ny teknologi og nye distributionsformer vil revolutionere markedet for høreapparater.
Eargos høreapparat er skjult i øret, og overkommer dermed meget af det stigma, der for mange er forbundet med at bære et høreapparat. | Foto: eargo
Eargos høreapparat er skjult i øret, og overkommer dermed meget af det stigma, der for mange er forbundet med at bære et høreapparat. | Foto: eargo

Et lille og nystartet iværksætterselskab har ambitioner om at skabe rystelser på det milliarder af dollar store marked for høreapparater ved at sætte forbrugeren i centrum.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også