Dansk topchef i USA vil disrupte markedet for høreapparater

Christian Gormsen står i spidsen for en amerikansk startup, der med prominente investorer i ryggen, 135 millioner rejste dollar, ny teknologi og nye distributionsformer vil revolutionere markedet for høreapparater.
Eargos høreapparat er skjult i øret, og overkommer dermed meget af det stigma, der for mange er forbundet med at bære et høreapparat. | Foto: eargo
Eargos høreapparat er skjult i øret, og overkommer dermed meget af det stigma, der for mange er forbundet med at bære et høreapparat. | Foto: eargo

Et lille og nystartet iværksætterselskab har ambitioner om at skabe rystelser på det milliarder af dollar store marked for høreapparater ved at sætte forbrugeren i centrum.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også