GN-direktør om partnerskabsstrategi: Giver os det bedste af alle verdener

Høreapparatskoncernen GN Hearing har til forskel fra flere af sine konkurrenter valgt en partnerskabsstrategi for at reducere risiko og på samme tid udbrede kendskabet til selskabet og give adgang til nye markeder, vækst og øget indtjening. ”En win-win-situation,” lyder det fra koncernens finansdirektør.
Marcus Desimoni, finansdirektør i GN Store Nord. | Foto: PR, GN Hearing
Marcus Desimoni, finansdirektør i GN Store Nord. | Foto: PR, GN Hearing

Teknologikæmpen Apple. Softwaregiganten Google. Markedslederen Cochlear. Og søsterdivisionen GN Audio.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også