MedWatch

GN-direktør om partnerskabsstrategi: Giver os det bedste af alle verdener

Høreapparatskoncernen GN Hearing har til forskel fra flere af sine konkurrenter valgt en partnerskabsstrategi for at reducere risiko og på samme tid udbrede kendskabet til selskabet og give adgang til nye markeder, vækst og øget indtjening. ”En win-win-situation,” lyder det fra koncernens finansdirektør.

Marcus Desimoni, finansdirektør i GN Store Nord. | Foto: PR, GN Hearing

Teknologikæmpen Apple. Softwaregiganten Google. Markedslederen Cochlear. Og søsterdivisionen GN Audio.

Fire eksempler på partnerskaber, som høreapparatsdivisionen i GN Store Nord, GN Hearing, har indgået indenfor de senere år, og som illustrerer selskabets forretningsmodel ganske udmærket.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier