Ehealth-selskab indgår partnerskab med stor australsk virksomhed

Den danske mobile health-virksomhed Monsenso, der udvikler app-teknologier til at tackle mental sundhed, har indgået en samarbejdsaftale med en stor australsk organisation, der leverer mentale sundhedsløsninger til flere 80.000 personer om året. Potentialet i aftalen er derfor ”enormt”, lyder det fra Monsensos adm. direktør.
Den danske virksomhed Monsenso har indgået partnerskab med australske On the Line, der servicerer flere end 80.000 kunder. Et kæmpe potentiale, lyder vurderingen fra Monsensos adm. direktør (billedet, red.) | Foto: Monsenso, PR
Den danske virksomhed Monsenso har indgået partnerskab med australske On the Line, der servicerer flere end 80.000 kunder. Et kæmpe potentiale, lyder vurderingen fra Monsensos adm. direktør (billedet, red.) | Foto: Monsenso, PR

Danske Monsenso, som står bag app-løsninger til forskellige mentale lidelser som angst og depression, har indgået et partnerskab med On the Line, som er en stor australsk organisation, der tilbyder ydelser inden for det sociale område - herunder rådgivning og terapi ved brug af telefon, web-chat og video.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også