Stærkt diabetessalg redder Novos kvartal

Novo Nordisk har set en markant fremgang i salget af sine vigtige diabetesprodukter Victoza og Tresiba i første kvartal, samt fedmemidlet Saxenda. Det er med til at skabe markant vækst i både omsætning og indtjening, og man er godt på vej til at leve op til helårsforventningerne, som dog bliver præciseret en smule, mener adm. direktør Lars Fruergaard Jørgensen.
Foto: Jens Lindhe
Foto: Jens Lindhe

Den danske medicinalkoncern Novo Nordisk er kommet tilbage på vækstsporet efter en hård periode.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også