På bare fem år: Så vild har væksten været for Novos supersællerter

Novo Nordisk har øget salget voldsomt de seneste fem år. Det skyldes ikke mindst en enorm vækst for særligt enkelte lægemidler.
Foto: Jens Lindhe
Foto: Jens Lindhe
AF BENJAMIN WERNER CHRISTENSEN

Victoza og Levemir. De to diabetesmidler er i den grad hovedårsagen til, at Novo Nordisks omsætningen de seneste fem år kun har kendt én vej - opad.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også