Lundbecks nøgleprodukter overrasker positivt - Rexulti holdt lidt tilbage i USA

Samlet omsatte produkterne for 3759 mio. kr. mod ventet 3717 mio. kr. blandt analytikerne.
Foto: Magnus Møller
Foto: Magnus Møller
af MARKETWIRE ‎

Salget af Lundbecks fire strategiske nøgleprodukter overraskede positivt i første kvartal, hvor Lundbecks nyeste lægemiddel, Vyepti, fortsatte sin klare vækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også