Novo Nordisk vil cementere dominans på fedmemarkedet med forbedret version af Wegovy

Novo Nordisk håber, at nye studieresultater i år kan øge Novo Nordisks konkurrenceevne i forhold til Zepbound fra Eli Lilly.
Foto: Novo Nordisk / Pr
Foto: Novo Nordisk / Pr

Novo Nordisk forbereder et kontra-angreb på Eli Lilly i det stadigt voksende amerikanske marked for fedmebehandling, hvor den danske virksomhed er ved at tabe fodfæste. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også