Boehringer Ingelheim skærer i salgsstyrken efter svage resultater for biosimilær gigtbehandling

På trods af mange biosimilære alternativer, herunder Boehringer Ingelheims Cyltezo, har original-producenten Abbvie forsat fast greb om over 98 pct. af Humira-markedet.
Foto: China Stringer Network
Foto: China Stringer Network

Grundet svigtende salgstal for Boehringer Ingelheims biosimilære version af Abbvies bestsellerbehandling mod gigt, Humira, er det tyske medicinalfirma nu tvunget til at afskedige en del af sin salgsstyrke. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også