Eli Lilly går sammen med Amazon for at øge salg af vægttabsmidler

Eli Lilly vil med en ny aftale udnytte platformen Amazon Pharmacy til at levere GLP-1-midlerne Mounjaro og Zepbound.
Foto: Darron Cummings/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Darron Cummings/AP/Ritzau Scanpix
af MARKETWIRE ‎

Eli Lilly har indgået et partnerskab med e-handelsgiganten Amazon for at øge sit salg af vægttabsmidler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også