Novo Nordisk-topchefen kigger væk fra andres forudsigelser om fedmemarkedet og holder sig til egne

Antallet af patienter er en meget bedre målestok snarere end markedsstørrelse, ifølge Lars Fruergaard Jørgensen.
Foto: Valdemar Ren
Foto: Valdemar Ren

Lars Fruergaard Jørgensen, adm. direktør i Novo Nordisk, tager ikke forudsigelser om vægttabsmarkedets værdi alvorligt, men fokuserer derimod på antallet af patienter, selskabet kan hjælpe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også