Ny ALK-direktør giver strategien et eftersyn: "Handler ikke om at ændre på målene"

Allergiselskabets adm. direktør Peter Halling oplyser, at det stadig er selskabets mål at opnå en ebit-margin på omkring 25 pct. i 2025.
Peter Halling, adm. direktør hos ALK. | Foto: Alk / Pr
Peter Halling, adm. direktør hos ALK. | Foto: Alk / Pr

Peter Halling har torsdag kunnet sende sit første årsregnskab ud som adm. direktør for det børsnoterede allergiselskab ALK, efter han tiltrådte stillingen tilbage i starten af november sidste år. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også