Lundbeck-topchef vil øge væksten gennem refokusering af salgsindsats

Charl van Zyl, der er adm. direktør i Lundbeck, vil presse så meget vækst som mulig ud af Rexulti inden patentudløbet i 2029. Til gengæld bliver andre produkter nedprioriteret. 
Foto: Lundbeck
Foto: Lundbeck

Efter fem måneder ved roret som adm. direktør i Lundbeck er Charl van Zyl begyndt at foretage de strategiske justeringer, der skal ruste Lundbeck til et årti, hvor flere nøgleprodukter, herunder Trintellix, Abilify Maintena og Rexulti, vil gå af patent. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også