Gubra vil indtage nyt område af fedmemarkedet: Forventer marked med mange aktører

Der er plads til flere spillere på fedmemarkedet, og Gubra og Boehringer Ingelheim kommer ikke på bagkant med deres nye partnerskab, siger Henrik Blou, adm. direktør i Gubra.
Henrik Blou, adm. direktør i Gubra | Foto: Gubra / Pr
Henrik Blou, adm. direktør i Gubra | Foto: Gubra / Pr

Novo Nordisks og Eli Lillys GLP-1-fedmemidler går for tiden sin sejrsgang, men konkurrenter sværmer i kulissen med nye tilgange til at behandle svær overvægt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også