Novo-pressechef om eksplosion i medieomtale: ”Fænomenalt, skørt og helt utroligt”

I sin 100 år lange historie har Novo Nordisk aldrig oplevet den mængde medieomtale, som eksploderede efter lanceringen af vægttabsmedicinen Wegovy.
Foto: Novo Nordisk / Pr
Foto: Novo Nordisk / Pr

Selvom Novo Nordisk har styrket sine presse- og kommunikationsressourcer markant, har det været umuligt at forberede sig på medieopmærksomheden omkring selskabets vægttabsmedicin Wegovy, siger Ambre James-Brown, der er globalt ansvarlig for medier og digitale platforme i Novo Nordisk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også