Ny Lundbeck-topchef foretager eftersyn af strategien: "Vigtigt at gøre sig klart, hvilke baner vi er stærke på"

Lundbeck skal være endnu skarpere på sine prioriteter – både i forhold til kommercielle og videnskabelige aktiviteter. Det fortæller selskabets nye adm. direktør, Char van Zyl. 
Charl van Zyl, adm. direktør i Lundbeck. | Foto: Lundbeck
Charl van Zyl, adm. direktør i Lundbeck. | Foto: Lundbeck

Charl van Zyl overtog 1. september den øverste ledelse af Lundbeck, og onsdag kunne han for første gang præsentere et regnskab – endda med salgsvækst i alle Lundbecks fire nøgleprodukter; Rexulti, Abilify Maintena, Brintellix/Trintellix og Vyepti. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også