Novo Nordisk justerer sit formål

Ambitionen om at udvide forretningen ud over de historiske fokusområder fremgår nu også af Novo Nordisks formål. 
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen
af marketwire

Topchef Lars Fruergaard Jørgensen har justeret Novo Nordisks nedskrevne formål, og breder kerneforretningen ud til nu at satse på fire sygdomsområder: diabetes, svær overvægt, hjerte-kar-sygdomme og sjældne blødersygdomme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også