MedWatch

Genmab skyder gang i kampagne for ’knock your socks off’-antistoflægemidler

Biotekselskabet Genmab har sat gang i en kampagne, der skal sætte fokus på selskabets såkaldte ”knock your socks off”-pipeline af antistoflægemidler, der i dag som eneste markedsført produkt tæller livmoderhalskræftmidlet Tivdak.

Foto: Lars Møller / Genmab / PR

Der skal mere viden om og fokus på Genmabs pipeline af såkaldte ’knock your socks off’-antistoflægemidler, og den danske biotekvirksomhed har derfor nu skudt gang i en kampagne, der med nyt logo og akronymet KYSO - Genmab udtaler det ”ky-so” – gik i luften onsdag, og som kommer i hælene på Genmabs nyligt annoncerede 2030-strategi.

Det skriver branchemediet Endpoints.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Lundbeckfonden ser mulighed for børsnotering af Ferrosan om fem år

Hvis væksten fortsætter for Ferrosan Medical Devices kan medicoselskabet være klar til en børsnotering inden for en femårig tidshorisont, vurderer Arne Due-Hansen, chef for strategiske investeringer i Lundbeckfonden. Fonden har netop annonceret købet af medicoselskabet sammen med ATP og Kirk Kapital.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier