Genmab skyder gang i kampagne for ’knock your socks off’-antistoflægemidler

Biotekselskabet Genmab har sat gang i en kampagne, der skal sætte fokus på selskabets såkaldte ”knock your socks off”-pipeline af antistoflægemidler, der i dag som eneste markedsført produkt tæller livmoderhalskræftmidlet Tivdak.
Foto: Lars Møller / Genmab / PR
Foto: Lars Møller / Genmab / PR

Der skal mere viden om og fokus på Genmabs pipeline af såkaldte ’knock your socks off’-antistoflægemidler, og den danske biotekvirksomhed har derfor nu skudt gang i en kampagne, der med nyt logo og akronymet KYSO - Genmab udtaler det ”ky-so” – gik i luften onsdag, og som kommer i hælene på Genmabs nyligt annoncerede 2030-strategi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også