MedWatch

Pfizer fyrer sælgere – tror på virtuelt salg efter corona

Pfizer ruster salgsorganisationen til fremtiden efter corona, som selskabet forventer vil være mere digital.

Foto: CARLO ALLEGRI/REUTERS / X02452

En fortærsket lære fra coronakrisen er, at pandemien har accelereret den digitale omstilling i erhvervslivet markant.

Således også hos den amerikanske medicinalgigant Pfizer, der nu reducerer salgsstyrken i USA, fordi selskabet er af den overbevisning, at læger og sundhedsudbydere i fremtiden, når covid-19-pandemien slutter, vil ønske færre ansigt-til-ansigt interaktioner med sælgere.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier