Novo-topchef: "Højere vækst til lav margin er sådan set bedre end lav vækst til høj margin"

Novo Nordisks vækst er et udtryk for, at selskabet har gode produkter, som det formår at differentiere i markedet. Sådan lyder det fra topchef Lars Fruergaard Jørgensen i et interview med Dagbladet Børsen, hvor han samtidig gør det klart, at højere vækst til lav margin er bedre end lav vækst til høj margin.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

Den stærkeste vækst i mange år, måske nogensinde. Sådan beskriver Novo Nordisks adm. direktør, Lars Fruergaard Jørgensen, den nuværende udvikling i medicinalselskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også