Ny salgsaftale giver Bavarian endnu en brik til det kommercielle puslespil

Med etableringen af en ny samarbejdsaftale mellem Bavarian Nordic og amerikanske Dynavax prøver det danske vaccineselskab at udnytte den stadig forholdsvis nyetablerede kommercielle organisation til fulde. Finansdirektøren håber på flere lignende aftaler fremover.
Foto: PR / Bavarian Nordic
Foto: PR / Bavarian Nordic

Når Bavarian Nordic har indgået en aftale med Dynavax om en lancering af det amerikanske selskabs hepatitis B-vaccine, så sker det for bedre at udnytte kapaciteten i virksomhedens stadig forholdsvis nyligt etablerede kommercielle organisation.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også