Mens alle venter på næste generation af fedmemidler: Novo vokser forretningen trods store udfordringer

Medicinalselskabet Novo Nordisk har trods stort set ingen vækst i USA formået at få øget størrelsen på fedmeforretningen ganske pænt.
Foto: Stine Tidsvilde
Foto: Stine Tidsvilde
BENJAMIN WERNER CHRISTENSEN

Efter en række svage kvartaler, er der nu igen godt gang i væksten for Novo Nordisks fedmeforretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også