Salget af Sanofis Dupixent vokser 45 pct. i første kvartal

Salget af eksemmidlet Dupixent fra Sanofi, den store konkurrent til Leo Pharmas Adtralza, vokser fortsat. I årets første kvartal er salget vokset med mere end 45 pct.
Sanofis adm. direktør Paul Hudson nyder fortsat godt af den store vækst i salget af eksemmidlet Dupixent. | Foto: Gonzalo Fuentes/Reuters/Ritzau Scanpix
Sanofis adm. direktør Paul Hudson nyder fortsat godt af den store vækst i salget af eksemmidlet Dupixent. | Foto: Gonzalo Fuentes/Reuters/Ritzau Scanpix

Salget af Sanofis store blockbuster lægemiddel Dupixent er stadig først og fremmest drevet af midlet som en behandling for atopisk dermatit, men de øvrige indikationer, som midlet er blevet godkendt til, vinder også frem.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også