Abbvie-aftale sætter gang i stor udbygning af Genmabs organisation

Som en vigtig del af aftalen mellem Genmab og Abbvie vil de to selskaber deles om de fremtidige kommercialiseringsopgaver. Det betyder, at Genmab nu skal opbygge en decideret salgs- og marketingsorganisation.
Foto: Lars Møller / Genmab / PR
Foto: Lars Møller / Genmab / PR

En fuldstændig central del af aftalen mellem Genmab og Abbvie – hvis ikke den mest centrale ifølge Genmabs topchef Jan van de Winkel – er, at de to selskaber ligeligt skal deles om såvel kommercialiseringsarbejdet som profitten fra salget af fremtidige lægemidler fra aftalen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også