Novo Nordisk opruster forskningsbudgettet og skærer ned på salg og distribution

Novo Nordisk vil fremover gradvist øge den andel af omsætningen, som går til forskning og udvikling, og skære ned på den andel, der går til salg og distribution, fortæller finansdirektør Karsten Munk Knudsen.
Karsten Munk Knudsen, finansdirektør i Novo Nordisk. | Foto: Novo Nordisk / PR
Karsten Munk Knudsen, finansdirektør i Novo Nordisk. | Foto: Novo Nordisk / PR

Der er flere penge på vej til forskningsafdelingen hos Novo Nordisk i fremtiden, fortæller selskabets finansdirektør Karsten Munk Knudsen på selskabets kapitalmarkedsdag onsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også