Lundbeck varsler markante ændringer i salgsstyrken med opkøbet af Alder

Mens Lundbecks kerneprodukter fortsætter væksten, lægger selskabets ledelse nu brænde i ovnen til en ny produktlancering næste år i USA – og det vil kræve større skift i særligt salgs- og marketingsafdelingen, siger topchef Deborah Dunsire.
Foto: Gregers Tycho/ERH
Foto: Gregers Tycho/ERH

På dagen for sit tredje kvartalsregnskab i 2019 lægger Lundbecks ledelse lidt overraskende fra land med at opjustere sit driftsresultat kun fjorten dage efter, at de nedjusterede det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også