ALK indgår partnerskab i USA – vil erobre marked for adrenalinprodukter

Allergikoncernen ALK går sammen med det Boston-baserede selskab Windgap, der ligesom ALK har udviklet en adrenalinpen. Dermed fuldender ALK sin strategi for at komme ind på det amerikanske adrenalinmarked. ”Jeg ser et stort potentiale,” lyder det fra ALK-boss, Carsten Hellmann.
Carsten Hellmann, adm. direktør i ALK vil med nyt partnerskab med Boston-selskab erobre det amerikanske adrenalinmarked. | Foto: Niels Ahlmann Olesen / Ritzau Scanpix
Carsten Hellmann, adm. direktør i ALK vil med nyt partnerskab med Boston-selskab erobre det amerikanske adrenalinmarked. | Foto: Niels Ahlmann Olesen / Ritzau Scanpix

Allergispecialisterne fra ALK har en rum tid brygget på en strategi for at indtage en dominerende position på det amerikanske marked for adrenalinpenne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også