Fruergaard skruer op for udgifterne: "Vi vil investere i både forskning og markedsføring"

Novo Nordisks adm. direktør Lars Fruergaard Jørgensen er klar til at investere mere i forskning, udvikling og markedsføring i årets andet halvår, og selskabet har allerede skudt gang i fire nye studier. Derudover åbner han for at mødes med Donald Trump.
Lars Fruergaard Jørgensen, adm. direktør i Novo Nordisk. | Foto: Asger Ladefoged / Ritzau Scanpix
Lars Fruergaard Jørgensen, adm. direktør i Novo Nordisk. | Foto: Asger Ladefoged / Ritzau Scanpix

Lars Fruergaard Jørgensen, adm. direktør i Novo Nordisk, åbner op for pengepungen i andet halvår, hvor han vil investere mere i både forskning, udvikling og markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også