Novo mangler konkurrence til fedmedrøm: "Det er en udfordring, at vi reelt set er det eneste selskab"

Novo Nordisk har opdyrket fedmemarkedet til at blive en milliardforretning, men potentialet er langt større. Både Novo-chef og investor håber, at de store konkurrenter får lægemidler på markedet.
Foto: colourbox
Foto: colourbox
AF BENJAMIN WERNER CHRISTENSEN

Novo Nordisks milliardstore fedmedrøm kan blive katapulteret til et helt nyt niveau, hvis bare én af selskabets ærkerivaler kaster sig ind i kampen om fedmemarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også