Sanofi inddeles i nye forretningsområder - diabetes nedprioriteres

Novo Nordisks franske diabetesrival Sanofi har torsdag annonceret, at man vil inddele forretningen i to nye globale områder. Diabetesforretningen lægges ind under en del, som udelukkende vil fokusere på modne markeder. Samtidig skifter den nuværende diabeteschef til tyske Bayer.
Foto: PR
Foto: PR

Den franske medicinalkoncern Sanofi har torsdag annonceret en ny inddeling af sin forretning, som ikke kan tolkes som andet end en klar nedprioritering af selskabets diabetesforretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også