Novo brugte tocifret millionbeløb i juni på amerikansk tv-reklame

Diabetesmidlet Victoza har i USA været genstand for et stort reklamefremstød, der på blot én måned har kostet Novo Nordisk knap 70 mio. kr.

Foto: /Ritzau Scanpix/Søren Bidstrup/
Foto: /Ritzau Scanpix/Søren Bidstrup/
AF benjamin werner christensen, finans

Novo Nordisk har brugt intet mindre end 67 mio. kr. på at give den gas med en amerikansk TV-reklame for medicinalskabets bedst sælgende lægemiddel overhovedet på bare én måned.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også