MedWatch

Novo brugte tocifret millionbeløb i juni på amerikansk tv-reklame

Diabetesmidlet Victoza har i USA været genstand for et stort reklamefremstød, der på blot én måned har kostet Novo Nordisk knap 70 mio. kr.

Foto: /Ritzau Scanpix/Søren Bidstrup/

Novo Nordisk har brugt intet mindre end 67 mio. kr. på at give den gas med en amerikansk TV-reklame for medicinalskabets bedst sælgende lægemiddel overhovedet på bare én måned.

Det viser en opgørelse fra iSpot.tv, som branchemediet FiercePharma har fået adgang til.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier