"Der kommer til at ske ændringer, men jeg tror ikke, at der kommer til at ske radikale forandringer"

Novo Nordisk-topchef Lars Fruergaard Jørgensen frygter ikke, at digitale løsninger vil transformere forretningsmodellen. Der er dog ingen tvivl om, at det får betydning.
Foto: Novo Nordisk
Foto: Novo Nordisk
AF BENJAMIN WERNER CHRISTENSEN

En pille, der kan se, om patienten har taget sin medicin. Forsøg med automatisk levering af insulin til diabetikere. Internationale teknologigiganter som Google og Amazon, der frådende kaster sig over medicinalindustrien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også