FDA giver rekordfå smæk for vildledende markedsføring

De amerikanske lægemiddelmyndigheder har år til dato kun udstedt to påtaler for vildledende markedsføring. Det er det laveste antal i årtier. Novo-rival er den ene af de to syndere.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Medicinalselskaber, der opererer i USA har tilsyneladende læst godt på lektien, når det kommer til regler for markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også