Novo Nordisk vil sikre væksten i fedme-forretningen med flere alternativer

Fokus på flere virkningsmekanismer inden for fedmebehandling skal gøre det muligt for Novo Nordisk at hjælpe forskellige patientgrupper med forskellige behov, fortæller selskabets udviklingsdirektør. 
Martin Holst Lange fra Novo Nordisk. | Foto: Novo Nordisk / Pr
Martin Holst Lange fra Novo Nordisk. | Foto: Novo Nordisk / Pr

Skal væksten efter det storsælgende fedmemiddel Wegovy, der på få år er gået hen og blevet Novo Nordisks andenbedst sælgende lægemiddel, sikres på lang sigt, er medicinalselskabet nødt til at satse på flere muligheder. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også