MedWatch

Kåre Schultz: ”Det er spørgsmålet, om man tør”

Det er slut med nye samarbejdsaftaler for Lundbeck, der fremover vil selv og i fremtiden kun vil vokse organisk. Sådan lyder den nye strategi fra topchef Kåre Schultz, der trækker på sine erfaringer fra Novo Nordisk.

Foto: Lundbeck/PR

Hellere færre forsøg med højere chance for succes, end mange forsøg, hvor sandsynligheden falder.

Det er grundtanken bag Lundbecks nye strategi, som adm. direktør Kåre Schultz præsenterede her til formiddag i forbindelse med offentliggørelsen af koncernens årsregnskab for 2015.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier