MedWatch

ALK vil slå markedet med digitalt sats og direkte kontakt til allergikere

Den digitale satsning i allergikoncernen ALK skal for første gang bevise sit værd ved lanceringen af et nyt kerneprodukt, når firmaet til efteråret udruller en ny tablet. Analyser af blandt andet søgeadfærd på nettet, apps og patienthjemmesider skal få salget hurtigt op i omdrejninger.

Carsten Hellmann har som adm. direktør for ALK sat gang i et stort digitalt sats for virksomheden, som for første gang skal vise sit værd ved lanceringen af et nyt kerneprodukt. Foto: Niels Ahlmann Olesen / Ritzau Scanpix/

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MedWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere

Se flere

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier