MedWatch

Triolab varsler indtog på nyt område efter positivt resultat i presset marked

Trods øget prispres fra det offentlige vokser Triolab stille og roligt på både toppen og bunden, men direktøren og den svenske ejer og moderkoncern Addlife ønsker større stigninger og planlægger et nyt forretningsområde for den danske virksomhed.

Triolabs adm. direktør, Gert Pynt Andersen, ser frem til nogle spændende år, hvor virksomheden vil kaste sig ind på et nyt marked. | Foto: Triolab/PR

Selvom adm. direktør Gert Pynt Andersen er godt tilfreds med sit seneste regnskab for Triolab, hvor virksomheden både lægger til i toppen og i bunden, er det ikke nok i længden. Han ser nemlig samtidig virksomhedens største udfordring vokse år for år.

Den danske virksomhed lever især af at sælge diagnostisk udstyr til sundhedssektoren, så størstedelen af omsætningen kommer fra hospitalerne. Her ærgrer selskabets topchef sig over, at det offentlige system er bygget op af budgetter på de enkelte afdelinger, som efter hans mening gør det svært for beslutningstagere at overskue de samlede fordele og ulemper, når de skal købe et produkt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier