MedWatch

WS Audiology vil udnytte Sonys stærke brand hos forbrugere

Når hørekoncernen WS Audiology har valgt at gå i partnerskab med Sony om at udvikle et høreapparat til salg i håndkøb i USA, skyldes det især japanernes stærke position hos forbrugerne og det deraf følgende potentiale for at kunne overvinde stigma forbundet med at gå med høreapparat.

Maarten Barmentlo, marketingdirektør i WS Audiology | Foto: WS Audiology / PR

Den japanske elektronikkæmpe Sony er kendt vidt og bredt for sine mobiltelefoner, kameraer, fjernsyn, MP3-afspillere, Playstation og meget andet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier