MedWatch

Høreselskaber betoner vigtighed af tydelig deklarering ved brug af influencere

Det skal tydeligt fremgå, at der er tale om reklame, når virksomheder bruger influencere til at promovere produkter og brands, betoner både Demant, GN Hearing og WS Audiology. Sidstnævnte afviser skyld i nylig sag om betalt partnerskab med modeekspert.

Foto: Joachim Ladefoged/SPO

De danske hørekæmper fra Demant, GN Hearing og WS Audiology reklamerer i stor stil for deres virksomheder, brands og produkter gennem såkaldte influencere.

Med influencer marketing kommer selskaberne ud til målgruppen på en autentisk og tillidsfuld måde, og denne troværdighed giver mere salg eller flere leads og i sidste ende mere indtjening, lyder rationalet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Her er de vigtigste nyheder fra MedWatch i uge 33

Tirsdag, onsdag og torsdag stod i regnskabernes tegn. Tirsdag morgen nedjusterede Demant, onsdag kom Lundbeck og Coloplast med kvartalstal, og torsdag valgte GN, ligesom konkurrenterne, også at nedjustere. Gik du glip af noget?

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier